loading...
There is no difference between a wise man and a fool when they fall in love
عاشق تنها بازدید : 24 چهارشنبه 23 اسفند 1391 نظرات (1)
سلام:)

خوبین؟

یه چند وقتی هست که دوستای قدیم وبمو باز پیدا کردم...خوبه..یاد روزهای قدیم افتادم

همون روزها که بدون دغدغه و فکر ، صبح تا شب پای نت بودم و همه جا سر میزدم

اون روزهها ازینکه بعضی ها جوابمو نمیدن ناراحت میشدم ، ولی الان خودم درک میکنم که حق داشتند

آخه خیلی وقتا م3 الان من که خیلی سرمو شلوغ کردم...سر آدم شلوغ میشه و به هیچی نمیرسه!

جدا از درد های خود آدم ، درد های دوستای آدم هم واسه آدم عذاب آور میشه

وقتی که میبینی 2نفر چجوری بهم وابسته ان و مشکلات دارن، دلم واسشون میسوزه

ولی نمیدونم چیکار کنم؟!؟

بدتر از اون اینه که یاد دردهای خودت میفتی و دلت میگیره

یاد چیزهایی که وقتی واسه یه دوست میگی ، فقط میزنه تو سرت...هزار بار آرزو میکنی که کاش از اول نگفته بودی...کاش تو خودت میریختی!!!

حالا نکته جالب اینه که وقتی تو خودت هم میریزی ، باز شاکی میشن که چرا خودتو .... میکنی؟

 

آخه ده لامصب...چیکار کنم؟ ...نه میشه حرف زد ، نه میشه توخودت ریخت...نمیتونم

نمیتونم م3 آدمک چوبی سر مزرعه باشم!!!

نمیتونم بی احساس باشم!!!

نمیتونم رفیق خوش خنده همیشه باشم!!! آدمک هم خیلی وقتا نمیخنده!!!

پس یا این....یا اون!!!

ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط Marziyeh در تاریخ 1391/12/23 و 19:34 دقیقه ارسال شده است

آنقدر دلم را شکسته اند که تمام را های منتهی به دل خراب شده است . چندیست تابلو زده ام : کارگران مشغول کارند ! آهسته برانید . نه برای دل شکسته ام برای شما که از زخم دل ، زخم برندارید . شاید دلیل شکستن دل ارزان بودن آنست .


کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 12
  • کل نظرات : 9
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 4
  • آی پی امروز : 16
  • آی پی دیروز : 0
  • بازدید امروز : 10
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 11
  • بازدید ماه : 14
  • بازدید سال : 23
  • بازدید کلی : 1,314