loading...
There is no difference between a wise man and a fool when they fall in love
عاشق تنها بازدید : 27 چهارشنبه 23 اسفند 1391 نظرات (1)

بخشش  

نمی بخشمت .... بخاطر تمام خنده هایی که از صورتم گرفتی

نمی بخشمت .... بخاطر تمام غمهایی که بر صورتم نشاندی 

نمی بخشمت .... بخاطر دلی که برایم شکستی

نمی بخشمت .... بخاطر احساسی که برایم پرپر کردی

نمی بخشمت .... بخاطر زخمی که بر وجودم نشاندی

نمی بخشمت .... بخاطر نمکی که بر زخمم گذاردی

و می بخشمت .... بخاطر عشقی که بر قلبم حک کردی

                                                     ******************

محبت از درخت آموز که حتی سایه از هیزم شکن هم بر نمی دارد M.R

 

ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط Marziyeh در تاریخ 1391/12/23 و 19:20 دقیقه ارسال شده است

میبخشم کسانی را که هر چه خواستند با من با دلم ، با احساسم کردند و مرا در دوردست خودم تنها گذاشتند و من امروز به پایان خویش نزدیکم ، پروردگارا به من بیاموز که در این فرصت حیاتم آهی نکشم برای کسانی که دلم را شکستند ...


کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 12
  • کل نظرات : 9
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 4
  • آی پی امروز : 10
  • آی پی دیروز : 0
  • بازدید امروز : 1
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 2
  • بازدید ماه : 5
  • بازدید سال : 14
  • بازدید کلی : 1,305