loading...
There is no difference between a wise man and a fool when they fall in love
عاشق تنها بازدید : 22 چهارشنبه 23 اسفند 1391 نظرات (2)
دوستت دارم
نگاهت
صدایت
چشمانت را
همه و همه
حتی دروغ هایی را هم که برای شادی من بر زبان می آوری
دوست میدارم
ای کاش تو هم اینچنین مرا میخواستی
نه برای تنهایی هایت
نمیخواهم  پرکننده تنهایی ها باشم
تا کسی آمد،مرا رها کنی و بروی
میخواهمت برای همیشه
برای تک تک نفس هایم
اشک هایم در چشمم حلقه زده اند
شانه داری قرض بدهی ساعتی؟
ولی
شاید سهم من از تو همین اشک ها و یادها باشد و
 خنده هایت برای دیگری
برای آنکه تاب دیدنت با او را ندارم
مهم نیست که باشد
هر که باشد
من تو را فقط برای خودم میخواهم
آری
خودخواهم
ولی خودت عاشقمی کردی و دل نبستی و 
اینچنین از غمت آرام آرام میسوزم
ولی کسی نیست که بفهمد، گوشه نشینی هایم برای چیست
ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط Marziyeh در تاریخ 1391/12/23 و 20:01 دقیقه ارسال شده است

داداشی عالی بود . الهی بشکنه دل اونی که دل تو رو بشکنه . اشکام داره آروم آروم از روی گونه هام میاد پایین . کاش دستای گرمت بود تا نوازشم کنه و بگه بیخیال دیوونه من که باهاتم . کاش از این فاصله حس می کردی لحظه هایم همه از غیبت تو دلگیرند . با تمام وجودم دوستت دارم
آجی کوچولوی تو .شکلکشکلک

این نظر توسط Marziyeh در تاریخ 1391/12/23 و 19:08 دقیقه ارسال شده است

چفد آرزو داشتم دیگران حرفهای دل مرا بفهمند و چقد دوست داشتم نگاه خسته ام را درک کنند . چقد دلم میخواست یک نفر به من بگوید چرا لبخند های تو بی رنگ است ؟ اما کسی نبود . همیشه من بودم و تنهایی ...
چقد خسته و تنهام خدا ...


کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 12
  • کل نظرات : 9
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 4
  • آی پی امروز : 20
  • آی پی دیروز : 0
  • بازدید امروز : 18
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 19
  • بازدید ماه : 22
  • بازدید سال : 31
  • بازدید کلی : 1,322